Król Szamanów
Wstąp w swiat magi i zmierz sie z czekajacymi na Ciebie przygodami
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Król Szamanów Strona Główna
->
Miasto Quarter
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Król Szamanów - Informacje i Regulamin Gry
----------------
Informacje
Regulamin
Swiat Króla Szamanów
----------------
Miasto Quarter
Miasto Haven
Zaswiaty
Tawerna
Sztuki Szamanskie
Arena Walk
----------------
Wielki Turniej Szamanów
Sala Treningowa
Walki miedzy graczami
Walki Nierankingowe
Mistyczna Arena
Walki miedzy grupami
Ranking
----------------
Najlepsi Szamani
Ranking Grup.
Rozmowy
----------------
Rozmowy
Toplisty
----------------
Shaman King - top lista
TopLista Manga i Anime
Shaman King
Toplista
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
igor
Wysłany: Sob 11:41, 01 Mar 2008
Temat postu:
a ja bym zrobił Dobie Village
Gość
Wysłany: Wto 15:19, 05 Cze 2007
Temat postu:
zgadzam sie ja tez bym byl za treningiem:D
nopek
Wysłany: Pon 14:10, 04 Cze 2007
Temat postu:
hmmmmm cos mialem zecz ja bym wolal trening
Gość
Wysłany: Pon 14:07, 04 Cze 2007
Temat postu:
popieram trenin,a sa jeszcze bronie dodatkowe!
Bronie Dodatkowe:
Nazwa: Gurda
Opis: Jest to „naczynie”, mające na celu transportować wybrany materiał lub surowiec. Gurdę można nosić na plecach za pomocą specjalnego rzemyka lub dzierżyć ją w dłoniach.
Nazwa: Haridoku
Opis: Jest to specjalne urządzenie umieszczone na ręce właściciela. Z jednej strony znajduje się nitka, z drugiej zaś umiejscowione są zatrute igły. Sposób posługiwania się tym jest bardzo prosty. Wystarczy naprężyć sznurek i go puścić, w wyniku czego wyleci pięć igieł naraz.
Nazwa: Łańcuch
Opis: Długi, twardy, ciężki łańcuch służący jako broń ofensywna. Uzbrojony dodatkowo w różnego rodzaju ostrza i sztylety przyczepiony jest np. do rękawicy. Skuteczna broń małego i dalekiego zasięgu. Technika walki łańcuchem polega na nagłym i szybkim oplataniu przeciwnika i rozszarpaniu go, poprzez zaciśnięcie łańcucha wokół ofiary. Oczekiwany efekt uzyskujemy gdy atakujemy w parze.
Nazwa: Kastety
Używa: Asuma
Ilość: xxx
Opis: Są to stalowe „sztylety” zakładane na dłoń. Służą do walki wręcz. Z jednej strony zakończone są dodatkowym ostrzem, którego powierzchnię można zwiększać za pomocą foryoku. U wyćwiczonych shamanów broń ta jest naprawdę niebezpieczna.
Nazwa: Sai
Opis: Jest to japoński sztylet. Składa się z ostrza głównego (40-60cm) i dwóch nieco krótszych bocznych sztyletów. Szczególnie przydatny do wytrącania broni przeciwnika
Nazwa: Kij
Opis: Kij wykonany z drewna lub bambusa, rzadziej z metalu. Jego długość jest dobierana zależnie od posiadacza, ale zazwyczaj dochodzi do ok.180cm. Kij ten świetnie sprawdza się w walce. Z racji swej długości ma duży zasięg, co w bezpośrednim starciu przesądza nieraz o życiu lub śmierci. Kij może być używany nie tylko do bezpośredniego ataku, lecz także do obrony lub jako podpora przy wykonywania ciosów kończynami.
Nazwa: Nunchaku
Opis: Rodzaj broni obuchowej. Nunchaku to dwie pałki połączone ze sobą za pomocą linki (np. łańcucha).
Nazwa: Tsurugi
Opis: Prosty, obosieczny miecz japoński, wykonany z brązu, z głownią rozszerzającą się ku dołowi.
Nazwa: Shaman-shuko (musialam zmienic nazwe)
Opis: Pazury są nakładane na ręce tak, by ostrza znalazły się po wewnętrznej stroni dłoni i stanowiły narzędzie ułatwiające wspinanie się po pionowych powierzchniach (ściany, mury itp.). Jako broń służą jedynie w ostateczności, np. w sytuacjach zaskoczenia.
Nazwa: Shaman-ashiko(tu tez)
Opis: Kolce zakładane na obuwie. Pomagają nie tylko we wspinaczce, ale również w poruszaniu się po lodzie. W sytuacji, gdy walka toczy się na śliskiej powierzchni, kolce na obuwiu pozwalają bez problemu zachować równowagę i nie ślizgać się przy byle gwałtownym poruszeniu. Umożliwia to ignorowanie wszelkich negatywnych modyfikatorów wynikających z walki w takim środowisku
Nazwa: Tetsu-bishi
Opis: Słynne najeżone kolcami kulki, skonstruowane w ten sposób, aby przy upadku na ziemię zawsze ku górze sterczał przynajmniej 1 kolec. Używane przez shamanów głównie podczas pościgów.
Nazwa: Manrikikusari
Opis: Jako broń wykorzystywane podobnie jak europejski cep bojowy. Doskonałe również do duszenia. W przypadku manrikikusari wyposażonego w dłuższy łańcuch, również do oplatania wroga czy jego broni. Krótszy obciążnik może być wydrążony w środku i skrywać dawkę proszku np. o działaniu oślepiającym, który po uderzeniu w przeciwnika wzbija chmurę pyłu i oślepia go na krótki czas, czyniąc znacznie łatwiejszym celem.
Nazwa: Yamabiko
Opis: Olbrzymi oręż przypominający nieco tasak. Zdolni (i silni) Shamani dość swobodnie używają tej broni zarówno w ataku krótkodystansowym, jak i jako broni miotanej. Duży ciężar jest atutem tego miecza, gdyż przyczynia się znacznie do skuteczności ataku.
Nazwa: Kanadzuchi
Opis: Młot Bojowy - potężna broń służące jedynie do walki w krótkim dystansie.
Nazwa: Dokumashin
Opis: Dziesięć szponów zakładanych na palce
Bronie indywidualne:
Nazwa: Kaigetsu
Opis: Długie, zaokrąglone ostrze, nie posiadające rękojeści. Przypomina bumerang. Jej kształt czyni ją zabójczą bronią i jak na bumerang przystało zawsze wraca do właściciela.
Nazwa: Kougan Anki
Opis: Legendarna broń. Pierwotnie wygląda jak olbrzymi, nierównomierny miecz, lekko zaokrąglony po obu stronach. Jako, że nie posiada rękojeści, częściowo opleciony jest bandażem. Składa się z dwóch jednakowych ostrzy, ułożonych równolegle do siebie. W czasie lotu dolne ostrze zmienia swoje położenia względem górnego, tworząc wielki shuriken.
Nazwa: Tsume Hebi
Opis: Miecz ten został wykuty przez najznamienitszych płatnerzy. Składa się z 11 odrębnych części, odpowiednio ze sobą połączonych. Kosztem naszego foryoku można go dowolnie wydłużać i zmieniać trajektorie jego lotu.
Wogle wg. mnie,to ten system jest poprostu biedny.Nie ma w statach ani sily ani szybkosci,nie precyzyjny.jak skoncze,to pokarze do przeanalizowania.
PS Select,nie nazywam sie Sadaku tylko Sadako!
Gość
Wysłany: Nie 21:02, 03 Cze 2007
Temat postu:
No nie wiem według mnie to nie wypali, ale mozecie próbować
Gość
Wysłany: Nie 20:31, 03 Cze 2007
Temat postu:
Co racja to racja niestety!
Lecz można także zrobić że rozmowa mistrza zagadek byłaby przez gg. Dlatego zagadka byłaby na czas. Dalibyśmy tyle czasu że niezdążyliby włączyć odpowiedzi!
Gość
Wysłany: Nie 19:54, 03 Cze 2007
Temat postu:
Czy ja wiem... nie wiem czy to bedzie dobry pomysł bo kazdy by kozystał z googli a nie uzywał własnej głowy
Gość
Wysłany: Nie 19:32, 03 Cze 2007
Temat postu:
Punkty do rozdania dostajemy najwyzej za walki i posty. A moze takze
wprowadzić takie coś by mógł takze popracować mózg. Na przykład mistrza zagadek który na każde 3 dni dawałby kolejną zagadkę. Dobrze odpowiesz 15 punktów do rozdania. Źle, tracisz 2000 złota!
Select
Wysłany: Nie 17:44, 03 Cze 2007
Temat postu:
O swietny pomysl albo praca albo trening ! twierdząco popieram
Gość
Wysłany: Nie 17:40, 03 Cze 2007
Temat postu:
mogłoby to być podobne do pracy, idziesz na parę godzin i trenujesz. Dostawało by się 5 pkt do rozdania na godzinę i 5 dla ducha na 2 godziny.Max 4 godz. dziennie, potem byłbyś tak zmęczony, że nie możesz pracować przez tyle czasu ile trwał trening - w końcu to Anna
Select
Wysłany: Nie 17:17, 03 Cze 2007
Temat postu:
Ja jestem za
Gość
Wysłany: Nie 17:13, 03 Cze 2007
Temat postu:
A co byście powiedzieli na trening z Anną? Trenowałaby was, stalibyście się
lepszymi szamanami. Jednakże wtedy nie pozwoliłaby wam robić nic innego, nawet nabić jednego posta! Sądze że jest to rozsądna cena za podwyższenie życia i furyoku. A co o tym wy sądzicie?
nopek
Wysłany: Nie 15:01, 03 Cze 2007
Temat postu:
no fajan sprawa ale wtedy duchy musialy by miec swoje ataki i obrony
Gość
Wysłany: Nie 14:05, 03 Cze 2007
Temat postu:
Mam jeszce jeden pomysł.
W zaświatach mozna wprowadzić walkiduchów.
Będą podczas nich walczyć tylko nasze duchy. Za wygrana mozna dostać 25 punktów do rozdania jednakże za każdą przegraną odjęte 5 punktó (z czego chcesz)
Gość
Wysłany: Nie 13:25, 03 Cze 2007
Temat postu:
Nie
można
tylko po prostu trzeba to zrobić!!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin